kolmapäev, 17. mai 2023

Endiselt Hispaanias

Palun kergemat karistust, et nüüd nii mitu päeva kirjutanud ei ole. 
Meil olid klassivenna ja tema perega nii toredat päevad-õhtud, et ei olnud mahti kirjutada. Täna reisisid nemad Eestisse tagasi, meie parkisime end paariks päevaks Benalmadenasse, et seejärel samuti vaikselt Eesti poole tagasi liikuma hakata. 
Me harjusime oma luksusliku peatuspaigaga juba täitsa ära, et jõudes meie tänasesse öömajja, siis oli meil viu-viu selle asja kohta ja viu-viu teise asja kohta. Tegelikult ei ole hullu midagi, sest öömaja on sisuliselt kohe mere ääres (maksimum 1 minut kõndimist), kööginurk on, pesemisruum on, voodi on ja ilmatuma suur telekas on ka (kust mul praegu Eurovisioon taustaks käib). Lisaks on siin väga ilus promenaad, kuhu homme õhtul pikemalt sumisema plaanime minna. 

Võrdlust siiski ka. Enne tänast:


Mahtusime kõik laua äärde

Kööki mahtusime ka :)


Õhtuste sumisemiste koht

Alates tänasest: 2 ööd ja 102 eurot - ajab asja ära küll :)

Magada saab

Süüa saab ka teha, kui tahaks

Isegi pesta saab!

Promenaadil jalutada ka!

Tahaksin nii väga Gibraltarist kirjutada, aga mu lõputöö karjub juba nii kõvasti, et stressitase võib varsti sinna levelile tõusta, millest mul aimugi pole. Milleks riskida, eksole? 😉
Homme püüan oma parandustega ühele poole saada ja selle lõputöö lõplikult valmis saada! Annaks taevaisa mulle homseks loovust ja jooksvat sulge ning nii palju arusaamist, et ma TÕESTI pean selle töö homme valmis saama! 🙏Virge on kõnelenud!

Gibraltaril saime kõvasti elamusi ja tegime loomulikult ka huumorit! Pilte on ka sadu, nii et  Gibraltari muljeid kirjutan siis, kui Hispaaniast Eesti poole tagasi liikuma hakkame ehk ülehomme ehk neljapäeval ehk 18.mail . Igaks juhuks mainin ära, et ega me kuu- ja nädalapäevadest väga midagi ei tea ja minule tuli üllatusena, et juba 16.mai on!

Nüüd palvetan, et mul homme kirjutamiseks vaim peale tuleks ja see vaim minuga vähemat 4-5 tundi oleks! 🙏😃

1 kommentaar:

  1. No lõpuks ometi 😁 ... Ma juba mõtlesin, et kas ongi kõik. Õnneks jätkub 👍

    VastaKustuta

Gibraltar

Enne Gibraltarile jõudmist käisime ju Tarifal ka ära. Kirjutan sellest ka kiirelt paar rida. Need paar rida võivad muidugi lohisevaks pikaks...