esmaspäev, 1. mai 2023

Läksime!

Siin ma nüüd siis olen, uue blogi ja uute mõtetega.

Vana blogi oli ennast ammu ammendanud ja vaatasingi, et sinna olen viimati kirjutanud 9.detsembril 2021. Eks kooliga oli palju tegemist ja viimasel paaril aastal millegi muu jaoks aega ei ole olnudki. Nüüd on see kahel rindel rapsimine lõpusirgel: pedagoogikas on jäänud lõputöö (see on 80% valmis) ja õiguses viimane eeldusaine eksam ning seejärel ka bakalareuse eksam. Ühesõnaga käes on aeg, kus saab natuke hingata. 

Marit rääkis eelmisel pühapäeval, et tema läheb autoga Hispaaniasse ja kutsus mind ka kaasa. Mulle hakkas see mõte kohe meeldima ja kiire mõtlemisega leidsin, et ega mul väga takistusi olegi. Mureks oli talu juures niitmine, sest hooaeg on algamas ja Härra arvamus, sest tema on mind nende õpingute ajal sisuliselt kogu aeg kaikaga tagant susinud, et ma oma aega ikka raamatute taga veedaksin :) 

Lõplikuks otsustamiseks sain aega ühe ööpäeva. 
Minu üllatuseks oli Härra seda meelt, et võiksin minna küll, sest oma viimast õiguse eksamit võtan nagunii tõsiselt ja ta ei muretse selle pärast. Minu jaoks on see viimane eksam ülimalt oluline, sest kui see ka hästi läheb, siis saaksin juba üsna kindlalt magistris päevaõppesse sisse (praegu on tulemuste % 83, aga  kui viimase eksami A või B  saan, tõuseks see juba ca 86% peale ja siis oleksin juba üsna kindlalt päevases sees). Ühesõnaga see viimane eksam on oluline - tean seda ise ja Härra mu pärast muretsema ei pea :)

Täna on 1.mai ehk vaba päev ja täna ma kooli ega tööga ei tegele, sest proovime  seoses reisiga midagi konkreetset välja mõelda. Kuhu me läheme ja mida täpsemalt teeme, seda me veel ei teagi, aga sihtpunktiks on Hispaania, Tarifa. Kuidas, millist teed mööda ja millal me sinna jõuame, seda me ei tea :) Põhimõtteliselt istusime me autosse ja hakkasime lihtsalt sõitma. 
Esimene sihtkoht on Auschwitzi koonduslaager. Sealt mõtleme edasi. 
Eestis peame tagasi olema 25.mail, seega aega meil iseenesest on.

Mõte on iseenesest selline: 

Meie oleme valmis!

Olen ammu mõelnud, et peaks uut blogi kirjutama hakkama ja kuna selline seiklus on ees ootamas, siis oligi õige aeg see blogitamine taas ette võtta (kolin blogi hiljem Wordpressi ümber, praegu ei viitsi sellega tegeleda). 

Ühesõnaga maikuu sissekanded on pühendatud sellele, kuidas kaks ettevõtlikku, positiivselt meelestatud ja veidi hullu tüdrukut spontaanselt autoga kusagile Euroopasse sõidavad :):)

Läti piiri ületasime kell 13:20, Leedu kell 15:26 ja Poola kell 19:37 

NB! Kes ütles, et mujal pole rohi rohelisem? Poolas on muru ikka väga roheline :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Gibraltar

Enne Gibraltarile jõudmist käisime ju Tarifal ka ära. Kirjutan sellest ka kiirelt paar rida. Need paar rida võivad muidugi lohisevaks pikaks...